Mereka Yang Ku Sayang

Wednesday 27 April 2011

Novel oh novel

Tengah hari tadi akhirnya aku berjaya juga ke Pesta Buku Antarabangsa 2011 di PWTC. Nasib baik PWTC tak jauh dari office ku. So, sempat lah aku lari sekejap ke sana. Dapat lah aku beli beberapa buah novel yg awal2 lagi dah aku shortlist kan. Kalau diikutkan hati banyak yg aku nk cari...tp thn ni aku cut cost skt.. so, beli pun berpada2 n yg betul2 best...tp aku tgk td cam bnyk jer novel yg best... ermm..x leh jadi ni dugaan sungguh. Sib baik jap jer aku ke sana. Sampai2 jer terus ke karangkraf jap, beli majalah pa&ma n apartment. Singgah di Jemari Seni Publisher, jumpa penulis kesukaan ku..Noor Suraya @ k su. Rembat 6 bijik novel...jln2 cr buku utk abg irfan plak... tahun ni mmg cut cost betul..huhuhu....


inilah majalah & novel yg brjaya kurembat td...

ermm..sikit jer novel yg ku beli: mood: x puas hati..hehehe

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...