Mereka Yang Ku Sayang

Thursday 14 April 2011

Bby Zarif n susu....

Hari ni walaupun aku kerja, tp hati asyik duk tringtkn bby zarif jer. Semalam seharian kt umah bbysitter dia x nak minum susu. Bbysitter dah sua2 bg pn paling2 dia minum 1oz....begitulah smpi petangnya tunggu aku g amik. Sib baik bbysitter buatkan nestum bg dia.4oz licin dia minum, lapar la tu. Masa amik aku dukung rs cm ringan jer..huhuhu....

Smpi umah jer dan x dan dia merengek nk susu. Muka pn cm lapar kebulur dah...itu la, duk pulun tahan x mau minum susu tu. Malam tadi dia asyik duk brkepit jer, cam x puas minum susu.

Pagi tadi aku cuba cara lain plak, semua susu yg aku bekalkan hari ni semua fresh. Yang baru aku pump mlm nya. Kalau semalam aku bg yg frozen nyer, hari ni tkr semua fresh. Lunch td aku call bbysitter tnya pasal bby zarif, alhamdulillah dia minum susu tu.

Sekarang ni duk trfikir2 plak.... bby zarif cm x suka jer susu yg frozen, adakah rasa dia dh brubah ye bila dah jadi forzen ni. confuse aku. Cam mana nak buat ye... kalu dia nk minum yg fresh jer hari2... yg frozen bnyk lg tu...


Alahai risaunya hati ni bila fikirkan zarif ni.....


bby umi sayang

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...