Mereka Yang Ku Sayang

Wednesday 6 April 2011

"Detik Kasih Sayang" By MyKhalish.com

Last week, seperti yg dijnjikan dengan Mykhalish.com kami sefmly pn bergerak ke Tasik Permaisuri, Cheras. Lama jugak x bawak abg efan ke taman ni, asal lalu jer duk ngajak...umi, jom laa g taman... kesian pn ada tp asal weekend jer ada aktiviti.....

Kami, aku,en hubby,abg efan n bby zarif excited nk br'pic' dgn en shahril dr Mykhalish.com. Seronok nya, ye la kami ni x pernah ada pic family yg btul2 comeyyy.... bayangkn, abg dh umur 5 thn br nk brgmbr satu fmly ni. Dah ada bby zarif da pn....hehehe...

Mulanya, aku duk pk2 nk bw props apa la, baju color apa laa.... last2 kami pakai baju color hijau..(en hubby dah ada color ni), bj si abg n bby zarif sempat la aku rembat ari jumaat. Sib baik ada yg ku berkenan. Nak juga meka br2 tu pakai bj sedondon...ermm..pas ni leh laa shopping bj sedondon utk abg efan n bby zarif... aku?...huhuhu..pakai jer la bj yg adooo.... bkn pe, aku ni jnis yg susah nk cari n brkenan.... cari2 x jumpa yg brkenan...(susahnya bila saiz dh brtukar ni...huhuhu)

Sampai kt taman, kami tnggu en shahril jap n teuskn photoshot tu...x bnyk pic abg efan coz dia dh x sabar2 nak main kt taman... kami minta en shahril snap jer pic bby zarif bnyk2... pic kami ber2 (aku n en hubby) pn x bnyk..bkn pe, sbnrnya kami ni malu2 lagi ngn en shahril...hikhikhik... nak buat aksi2 mesra pn kekok...hehehe...

Pe2 pn,..layan jer pic kt bwh....
bby zarif yg bulat..

gaya yg sama

tgk apa tuu....


 
** entry ni duk draf dr last week lg, internet slow nk upload pic bnyk2...
** to en shahril Mykhalish.com, kami sangat2 lah berpuas hati dengan pic kami tu...suka sesgt tau... tima kasih....nanti kita leh kerjasama lagi.insyaallah...






 

 

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...