Mereka Yang Ku Sayang

Monday, 16 January 2012

Orang suruh tidur dia asyik duk main lagi....

my little heroes


Inilah dia budak dua orang yang susah bangat nak tidur, dah letak tilam bantal, masih duk main2 lagi... alahai anak umi......

6 comments:

محمد رازيق said...

biasalah tu kak. sy pun camtu kak, sampai mak babab2 banyak kali.. hehe. free2, jmput isnggah blog kak, jmput bc BURUNG BIRU SI PEMALU :)

ajumohit said...

Gitulah budak2 dpt geng main lagi terangla matanya kan wani, maknya tido anaknya mengamuk x? ;)

wani johari said...

tq raziq sudi singgah blog akak,...mmg selalu singgah blog rajiq pun..nice blog...

wani johari said...

aju:ini pun irfan dah tak sabar2 tunggu adiknya besar nak main sama2... tak blh nak lena aju kalu budak2 tak tido lg, nanti si kecik merayap...

Salmia said...

TOMEY JE DUA ORANG HERO NIH.. :)

cinnamon.com said...

budak-budak memang mcm tu, anak kak pun sama, hehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...