Mereka Yang Ku Sayang

Monday, 9 January 2012

Gajet Masa kini...

Bila tengok iklan dari nuffnang, banyak tentang new gajet....

tak terkejar dengan kecanggihan teknologi sekarang.

Macam-macam kemudahan untuk menarik perhatian pengguna...

Jom tengok


Nak Blackberry untuk tahun baru?


Untuk pencinta Gigi. DIGI ler...

6 comments:

ajumohit said...

tulah tak terlarat nak ngejornya kan wani...

Ibu Lala said...

memang pun. banyak sangat gajet gajet baru sekarang ni.

hi..salam kenal..

wani johari said...

aju: macam2...zaman makin canggih..

ibu lala: salam kenal gak..nt sye bw ye..

cinnamon.com said...

YE TAK LARAT NAK MELAYAN N MENGEJORNYA..

wahida said...

mmg pun...saya ni duk lagi pakai henfon cap ayam...hehe...

wani johari said...

cinnamon.com : janji hp blh masuk sms & jwb panggilan...

wahida: saya pun..+_+

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...