Mereka Yang Ku Sayang

Wednesday 4 May 2011

Pesta Buku - Last episode

Jumaat minggu lepas (29 april 2011), aku sempat lagi ke PWTC join pesta buku yg hampir kepenghujungnya. Dalam kelam kabutnya, sempat jugak aku beli buku utk abg irfan dan novel yg tebal giller tu...penulis siti rosmizah....yg ni aku belum pun mula membaca lg... x sempat...

Dalam kelam kabut n sesak dengan pengunjung yg makin ramai pd hari tu, sempat jugak aku tempah karikatur abg irfan n bby zarif. Hasilnya comel + cute..hehehe....

Pesta Buku kali ini memang kelam kabut sgt2, bila ku mohon cuti, cuti plak tidak diluluskan. Biasanya aku akan habiskan seharian di pesta buku mencari novel n berjumpa dengan penulisnya.

oklah, layan jer buku n majalah yg kubeli bila ke sana kali ke 2....

Booth kpkk - termasuklah office ku

buku cerita utk abg irfan - ummi la tukang ceritanya

7 hari mencintaiku - siti rosmizah - x tau bila nk mula mmbc

karikatur bby zarif - comey

karikatur abg irfan - serius.....

kwn2 pergi x pesta buku tempoh hari?..banyak ke beli buku.....

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...