Mereka Yang Ku Sayang

Thursday 12 May 2011

Cupcake Vs Chocolate Cake

Dalam beberapa hari ni aku asyik buka internet cr resepi cupcake n kek coklat... bila tgk cup cake yg dh di deco, trasa semangat nk bljr @ buat berkobar2... aim ku bila birthday abg irfan bln Julai nanti blh la aku buat sendiri... actually aku ni suka mncuba resepi2 yg baru.. selalunya aku akan survey resepi di internet n cari yg paling simple utk ku cuba.. biasanya stlh dicuba beberapa kali br blh maintain resepi mn yg best n mnjadi. Yg kesiannya en hubby la yg jadi tukang rasanya.. sib baik x sakit perut...hehehe...

Bnyk juga resepi yg aku dpt dr myresepi, dari blog... aku cari yg simple2 jer. Semua bahan dah ada kt umah. So, boleh lah aku mencubanya mlm nanti..Minta2 bby zarif n abg irfan elok2 jer mlm nanti... blh lah ku teruskan dgn planku ini.

Cuma, tgh pk2 nk buat kek coklat kukus @ cupcake... ermmm....


kek coklat
 atau....

cupcake

yang mana satu pilihan hati....

*** kwn2 pernah buat kek coklat @ cupcake x?...nanti blh la kita share resepi ye...

3 comments:

ajumohit said...

sedapnya, saya tak pernah buat lagi, tp mmg suke mkn kek coklat

wani johari said...

Aju, dah 2,3x buat alhamdulillah jd gak..nt sye share resepi..simple jer....

ajumohit said...

wani, aju tag join GA ye http://ajumohit.blogspot.com/2011/05/sakinah-boutique-1st-giveaway.html

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...