Mereka Yang Ku Sayang

Friday 11 March 2011

Musim Demam....

Sekarang ni cuaca makin x menentu. Dengan pertambahan kenderaan, kekurangan pokok2 yg hijau mmg sesak nafas sape2 yg duk kl ni. Dulu, aku x pernah bermimpi pn nak kerja kt kl tp x sangka rezekiku kt kl gak...dpt plak en hubby yg kijenya mmg x leh tkr, kena duk kl lah smpi pencen...(sbnrnya sama la aku pn...kerja smpi pencen...)

Erm...pnjng plak aku melalut ke lain. Sebenarnya, nk brcerita psl bby Zarif. Smlm dia x sedap badan, dedar jer. Ms ptg nya elok jer main2 ngn kami. Balik kerja duk golek2 ngn aku,rileks2...coz en hubby yg msk smlm...tima kacih abg..
Mlm td bby Zarif asyik trjaga jer dr tidur,aku letak dlm buai pn x nak.Jap jer trjaga. Asal trjaga jer msti dia meniarap smbil mata pejam. Nak trgelak pn ada, yelah mcm kemaruk nk meniarap jer, smpi dlm tido pn trmimpi2. Aku bgn pkul 4am utk pump, tgk bby Zarif cam x selesa tido...aku rasa bdn nya panas. Aku amik air,lap2 kt kepala dia ok jap,smbung tido. x smpi setengah jam dia bgn lg, trgeliat sana geliat sini,bdn mengiring nk meniarap. Aku bg susu pn x nak. Mcm tu lah smpi ke pagi. 

Kalau ikutkn hati, nk cuti jer. Tp, yelah.....bnyk benda nk kena setle plak. Dlm hati duk risau jer pk kan bby Zarif. Telbbysitter bg tau bby Zarif cm selsema, asyik bersin jer...alahai risaunya hati umi. Cepatla masa brlalu..nak balik..huhuhu

Oklah, jom tgk gambar bby Zarif ptg semalam amik.
mitak bby Zarif cepat sihat..
suka hisap jari
senyummm...
bby zarif asyik nk meniarap je skrng ni

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...