Mereka Yang Ku Sayang

Thursday 3 March 2011

Lenanya Anak2 ku....

Semenjak bergelar ibu, satu hobi aku dah brtambh, iaitu melihat gelagat anak2 ku tido. Bila tgk mereka tidur, secara automatik perasaan aku tenang sgt2... air muka yg begitu tenang sekali... serta merta satu perasaan halus yg sukar ku gambarkan wujud dihatiku. Aku percaya, ibu2 yg lain akan dpt merasai perasaan itu. Begitulah nikmatnya saat2 bergelar seorang ibu.

Kata org2 tua, bila mereka tidur, usap2 kepala mereka dan menyeru nama serta ckp2 lah isi hati kita Insyaallah mereka kn dengar. Aku selalu mengusap kepala abg Irfan dan bercakap2 @ berdoa, supaya menjadi anak yg baik..mudah-mudahan.

Aksi tidur mereka yg lasak ni sempat aku rakam beberapa hari lepas.

abg Irfan tidur mmg lasak

Yang ni aksi2 bby zarif tidur,

Mula2 elok lg, kepala jer yg senget sikit
kejap jer bdn pn dah pusing

muka lena

yang ni aku amik pg tadi (3/3/2011) bergaya sungguh dia tidur....


p/s: Kalianlah harta umi dan abah.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...