Mereka Yang Ku Sayang

Thursday 17 March 2011

Kerja oh kerja....


Esok dah hari jumaat tp kerjaku ini x brkurang2, brtmbh adala... Minggu ni trsangatlah bz n kelamkabut sampaikn aku tak sempat nk update blog. Kalau diikutkn bnyk yg nk kukongsi n brcerita.
Isnin, mingguku kelam kabut brmula bila bbysitter yg tak sihat follow up checkup kesihatan, plannya aku lewat sikit ke tmpt kerja, tp bila pukul 12 giliran my bbysttr x smpi lg, aku decide amik jer EL. Yelah, aku pn kesiankn dia tak sihat, nk jaga abg irfan n bby zarif. 
Selasa, bbysttr dah ok.Masuk2 jer pej, kerja mmg brtimbun di atas mejaku segala benda yg nk kena setle. Pkul 10 ada mesyuarat. Tgh hr tu bos suruh aku siapkn bajet emolumen utk tahun 2012. Kiranya urgent, nk hari ni gak. Duk buat x toleh yg lain dah. Masih lg x sempt nk siapkn laporan yg diminta.
Rabu, ada monthly checkup bby zarif 4 bln. Nasib baik x injection bln ni. So, aku amik half day, dlm pkul 11 baru masuk office. Sambung balik laporan bajet. Akhirnya, siap jugak kerjaku yg satu ni. Yg lainnya blum tgk lg...aduss..
Khamis, pulun buat yg kt atas tray in, brtimbun smpi nk runtuh dah. Alternatif lain, kena letak kt sblh, jnji muat. Smpi ptg, x susut2 lg... Esoknya dah jumaat.. blh ke aku siapkn semua ni...huhuhuhu....


tray in dah x kuat nk tampung, kt bwh pn jadilaa...
 Ermm...inilah dokumen yg nk kena setle, agak2 smpt x siapkn esok di hari jumaat....

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...