Mereka Yang Ku Sayang

Thursday 17 February 2011

Azam Baru Seorang Ibu?

Walaupun tahun baru dah lama berlalu dan masuk bulan ke 2, dalam kesibukan menerima kehadiran seorang lagi ahli keluarga baru MUHAMMAD ZARIF IMRAN, aku jadi terlupa untuk memikirkan apa azam tahun baruku. Tapi apa yang pasti semua orang mahu yang terbaik untuk mereka kan.
2011, bermulanya kesibukan aku sebagai ibu kepada 2 orang hero. Memang agak kelam kabut nak match dgn situasi ini. My 1st hero juga sudah mula bersekolah. Kadang2 aku blh trlupa nk basuh kasut dia bila weekend, nasib baik hubby yg selalu basuhkan. Maklumlah, dah lama aku tinggalkan zaman persekolahan dan yang pastinya masa sekolah dlu aku x yah nk basuh kasut coz aku pengawas. (kasut hitam, letak kiwi jer hehehe)

Azam?.....erm, mestilah mahu jadi seorang isteri dan ibu yang baik n semakin baik kan.... yang pasti aku nk bagi fully breastfeed pd baby Zarif...ms Abang Irfan dulu aku kurang ilmu pengetahuan tentang BF ni, 2 bln sudah campur dgn formula milk. Maafkan umi ye sayang....kurangnya ilmu umi menyebabkan abang terpaksa minum susu lembu...huhuhu

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...