Mereka Yang Ku Sayang

Friday 18 February 2011

Akhirnya...

Tidak ku sangka, akhirnya aku ada blog ku sendiri. Ini pn masih lg trkial2 nk bljr. Jika sebelum ni aku mmg suka melayari blog2 penulis yang ku minati, hinggalah selepas melahirkan Zarif aku lebih kerap melayari blog yg brkaitan dgn penyusuan ibu. Ini kerana ms 1st bby dlu aku tidak mempunyai pengetahuan tntng fully bf.Dan, Lantaran kekurangan ilmu, Abg Irfan trpaksa minum formula milk sejak 2 bln lg. Antara blog yg bnyk memberikan aku info n semangat ialah farahfarhan, izzahazfar, mamayangcekal.blogspot.com dan bnyk lg. Terima kasih buat kalian yg sudi berkongsi ilmu. Aku juga jdkn mereka sebagai contoh utk aku teruskan azamku utk memastikan Zarif mendapat susu ibu sepenuhnya sehingga 2 tahun. Insyaallah. Semoga dipermudahkan oleh Nya.
Dengan adanya blog ini aku harap dpt aku menguatkn semangat utk menjayakn misi aku fully bf utk Zarif. Semoga detik2 indah menjadi ibu bekerja yg dpt menyusukan bby sepenuhnya dpt ku kongsi bersama2 kwn2 yg lain.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...