Mereka Yang Ku Sayang

Monday, 19 September 2011

Cerita Bby Zarif : Sudah Pandai Makan Sendiri

Baby zarif pun hampir 11 bulan, terasa sekejap jer... bulan depan dah nak masuk setahun.. Rasa baru jer mula kerja selepas habis cuti bersalin hari tu..hu3....

Baby zarif pun dah makin lasak sekarang.... apa yang kita makan, itulah yang dia mahu..buat bubur nasi pun tak dilayannya....dah nampak gaya nak berjalan, dah berani berdiri tegak tak pegang pe2... sebelum ni sudah boleh meniti, pegang kerusi, sofa jejalan....

Sekarang ni kalau kita suap nasi dia pun sibuk lah nak makan sendiri...last2 habis bersepah dibuatnya...

Jom layan pic yang sempat diambil semasa melayan bby zarif makan....







6 comments:

aimaniman said...

alaa cutenya zarif, sebaya ke dgn anak akak? dahiyah.. 19.10.10? sama je, mana nak nestum ke bubur ke, nak makan keropok, nasih ngan sup tulang, roti coklat kismis... isshhhhh

aimaniman said...

alaa cutenya zarif, sebaya ke dgn anak akak? dahiyah.. 19.10.10? sama je, mana nak nestum ke bubur ke, nak makan keropok, nasih ngan sup tulang, roti coklat kismis... isshhhhh

ajumohit said...

alahai geram auntie tgk zarif ni, zarif tembam!!! auntie rasa nk gomol2 jek dia ni...duduk and style makan tu comel sgt2 wani!!! dah pandai mkn ye, pttla zarif smgt....

atien said...

salam... jom join contest atien..

http://atienabila.blogspot.com/2011/09/contest-first-belog-pnky-pnk.html

wani johari said...

aimaniman: lebih kurang sebaya beza 10 hr jer..zarif 29.10.10... he3..selera bdk2 skrng ni mcm2 kan...
aju: skrng ni dah susut ckit, demam..hu3...
atien:insyaallah...

cinnamon.com said...

salam kenal,comel2 anaknya..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...