Mereka Yang Ku Sayang

Friday 24 June 2011

Rehat Panjang Di Hari Jumaat....

Bila tengok tajuk entry kat atas, sape2 yang kije gomen ke, semi gomen ke, badan berkanun ke, rehat pada hari jumaat sangatlah panjang iaitu 12.15 tgh hr hingga 2.45 ptg. Rehat jumaat ni untuk para pekerja lelaki pergi solat jumaat, namun bagi staf pompuan plak, apa lagi shopping laa.. tambah2 kalu offoce sebelah sogo jer...round2 jalan TAR ke... rehat 2 jam setengah pun tak cukup..

Lunch tadi aku pun tumpang sekaki member yang nak ke jln TAR, sah2 office sebelah jer kan... ingatkan nak pergi cari hadiah GA.... tapi rambang mata tgk sale sana sini.... sempat gak singgah sogo...huish, sale mmg sale sokmo sogo, x pernah x der sale kan...orangnya mmg ramai....aku singgah beli pembersih botol susu jer...

Last2 hadiah GA tak sempat nak beli, aku borong benda lain plak... Rabak jugak dkt2 RM100...macam tu jer....hish3...aku ni asal ada duit kat tangan macam air...laju jer..sbb tu laa time gaji ATM kad aku tinggal kat umah, duit poket aku RM50 jer....

Untuk peserta GA, jangan risau....sekarang ni tengah terjah2 ke blog2 sesape yang join.... bila dah beli nanti di update hadiahnya.... 

kwn2 lepak mana lunch tadi? shopping ke?

2 comments:

ajumohit said...

samala aju pon rehat 2jam 15 minit, opis kt kl sentral, nk gak gi jalan TAr tp bercinta nak naik tren hahahha

wani johari said...

kalau bab2 shopping smpt aje kan aju...hehehe...saya dkt jer, sblh ibu pejabat bank negara..tp kalau nk menapak jauh...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...