Mereka Yang Ku Sayang

Thursday, 10 November 2011

Abang irfan dan Baby ikut ummi kursus

Setelah di timbang tara akhirnya kami sepakat membawa berkat untuk check in jer di KLIA Concorde Inn.... tak sanggup rasanya nak lepaskan bby zarif di bawah jagaan bbysitter 3 hari 2 malam... nanti malam2 ummi rindu bau masyam zarif....

Bertolak dari rumah pukul 11.20 pagi, melalui maju expressway...inilah pertama kali kami ke KLIA...punyalah jakun kan..+_+

Lebih kurang pukul 12.20 tengah hari dah sampai tapi check in pukul 2 petang.... kebetulan sebelum kami sampai ke hotel, ternampak masjid di sebelah kiri (KLIA 2)... masih awal lagi, en hubby nak ke sama menunaikan solat jumaat....

Sambil2 en hubby solat jumaat tu, kami bertiga ke kompleks di KLIA 2..(sebenarnya lupa apa nama bangunan tu - macam pejabat pun ye).... kebetulan ada gerai2 jualan di situ... lepak2 sambil tunggu hubby solat...


inilah masjid tmpt hubby solat jumaat

masih dlm mood depavalli

comey

abang & adik

3 comments:

cinnamon.com said...

cantik2 pemandangannya,sejuknya mata memandang..utamanya masjid.

ajumohit said...

Seronok anak2 dpt ikut mamanya kursus, betul tu wani, tak bolehla berenggang dgn Anak lama2, malam nk tido mesti teringat kan, keputusan yg bijak hihi

ajumohit said...

Seronok anak2 dpt ikut mamanya kursus, betul tu wani, tak bolehla berenggang dgn Anak lama2, malam nk tido mesti teringat kan, keputusan yg bijak hihi

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...